Van Alphen naar Maarn 39 km 96 hgtmtrs

3 juni 2023 - Doorn, Nederland

We zijn weer thuis, dat wil zeggen in het Boshuis in Maarn, wat een fijne plek is om bij mooi weer aan te komen. De slaapzakken en matjes hangen al aan  de waslijn te luchten. De was kan zo de wasmachine in.

Maar eerst maken we een rondje door de tuin en zijn verrast door de nieuwe aanplant in de bloembakken.

Na een goed ontbijt op ons logeeradres zaten we rond 9.00 uur op de fiets. Eerst het land van Maas en Waal door, vervolgens met het fietsveer de Waal overgestoken naar Tiel, de Betuwe door naar Eck en Wiel en met het tweede veer van vandaag de Rijn overgezet naar Amerongen. Toen was het tijd voor koffie op het terras van Buitenlust. Waar kun je beter zitten op een mooie dag als vandaag? Na de koffie nog een klein stukje over de Utrechtse Heuvelrug naar Maarn. De paar hoogtemeters van vandaag zijn vooral daar op de Donderberg gemaakt.

Kleren wassen, kampeerspullen opruimen, de fietsen schoonmaken en vooral nagenieten van alle belevenissen en van 1150 km fietsen, dat gaan we nu doen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erik:
    3 juni 2023
    Goed te lezen dat jullie heelhuids terug zijn. Ik heb genoten van het reisverhaal en ben nieuwsgierig geworden naar de route en de vergezichten. Hoe dan ook, welkom thuis.